piątek, lipca 01, 2016

Czerwiec 2016 - Podsumowanie




Jak już pisałem przy okazji któregoś posta, czerwiec miesiącem halabardnika! Powinienem był na początku miesiąca ogłosić:

Astrologers proclaim the Month of the Halberdier. All dwellings increase in population. Halberdier population doubles!

Niestety nie ogłosiłem, co nie przeszkodziło wpisom halabardniczym zdominować bloga i przyćmić całą resztę. Ale po kolei.

W czerwcu zdołałem opublikować 14 postów, co uważam za całkiem niezły wynik. 5 z nich to wspomniane już prezentacje halabardników mojej Hordy:
Halabardnicy Chaosu #2








Drugim godnym odnotowania projektem, który pojawił się w czerwcu, były zombiaki z SS i minidioramka do nich. Temat przełożył się na trzy wpisy:









Pochwaliłem się także dwiema zabytkowymi figurkami z pierwszego Warhammera Questa, w oryginalnym malowaniu sprzed lat.












Na shadow grey pojawiła się także zajawka mamuta Chaosu , którego lepię na bazie thundertuska:









Tradycyjnie już, wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym (XXII edycji, prowadzonej przez Rafała z Barak Varr), w ramach którego zamieściłem laurkę dla Liquid Metalików od Vallejo:












Poza tym wspomniałem o czerwcowych zakupach i podsumowałem maj.












Licznik wrzuconych na bloga skończonych figurek osiągnął w czerwcu wartość 16, a to z powodu:
- 10 chaotycznych halabardników
- 4 nazistowskich zombiaków
- questowych elfa i barbarzyńcę.
Liczba może nie powala potęgą i gabarytem, ale osobiście się cieszę z tego wyniku, tym bardziej, że imć Ignacy, dziedzic i następca tronu Koyothenheim, jest jeszcze za mały, żeby zrozumieć hobby taty. Byłby za to więcej niż szczęśliwy, gdyby mógł rzeczone hobby zjeść:)

Pod koniec czerwca , a konkretnie chyba przedwczoraj shadow grey przekroczył trzydziestkę - na liczniku stuknęło 30000 odwiedzin. Cóż mogę powiedzieć - cieszy, że ktoś czyta te moje wypociny:-) Dzięki za wejścia i komentarze :-) 



Do zobaczenia w lipcu!

12 komentarzy:

  1. Ciekawy miesiąc u Ciebie :) Gratuluję 30tki :D Swoją drogą techno zombie ss w tej małej dioramce naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgryzłeś mnie - oni tańczą do przeboju "Elektronik Supersonik" ;)

      Usuń
  2. Miesiąc zdecydowanie na +! Najlepsze były moim zdaniem zombiaki, ale czekam na wszystkich halabardników razem =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz się waść:) Zombiaki się udały - jednak jak w miesiącu uda się zamknąć jakiś projekt, to zupełnie inaczej się patrzy na całość:)

      Usuń
  3. Owocny halabardnikowy miesiac no i gratki z okazji 30tki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Czerwiec był halabardniczy, ciekawe jaki będzie lipiec?

      Usuń
  4. Solidny miesiąc oby tak dalej (albo i lepiej) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i nawzajem - chłopaki opowiadali o turnieju u Ciebie w samych superlatywach :)

      Usuń
  6. Dobra robota. A w lipcu domagam się skończenia Archaona :D

    OdpowiedzUsuń