wtorek, czerwca 07, 2016

Zombie SS #1

Co tu dużo gadać - kupiłem sobie na próbę kilku zombiaków w niemieckich mundurach. I chyba będę musiał dokupić więcej, bo strasznie mi się spodobali:D W ogóle klimaty alternatywnej, spaczonej fantastyką Drugiej Wojny Światowej bardzo mi podchodzą. Czarnoksiężnicy z NKWD, Wilkołaki z Werwolfu, bataliony mechów US Army i plany Miotacza Promieni Śmierci wykradzione Niemcom przez AK - taka alternatywna wizja historii, może i mocno kiczowata, ale za to estetycznie nader ciekawa, ma w moich zestawieniach bardzo wysokie noty. A do tego wszystkiego Zombie z SS! Obejrzałem taki norweski horror i mnie urzekł :D

Tak więc dzisiaj pierwsza połowa próbnej serii czterech zombie nazistów. Goście z Waffen SS, którzy padli gdzieś na froncie wschodnim. Padli i wrócili, bo nawet w piekle ich nie chcieli po tym, co wyprawiali za życia. Więc wloką się, noga za nogą, w kierunku Berlina, aby zameldować u Reichsfuhrera SS, Pierwszego z Czarnoksiężników III Rzeszy, gotowość do dalszej służby :)

What can I say. I've bought a test batch of zombies in German uniforms. And I shall buy more, for they are awesome:D I like the climate of alternative 2nd World War, spiced up with a bit of fantasy and sci-fi. NKVD Warlocks, Werwolves of Werwolf, US Army Mecha Battalions, Death Ray Device plans stolen from the Germans by Polish Home Army... Such a vision may be very much pulp, but I find this feel interesting. And above all that - Zombie SS. I have watched to a Norwegian horror with SS-zombies and I loved it :D

Today - the first half of my four test zombie nazis. Waffen SS guys, who fell somewhere on the Eastern Front. They fell and returned back from graves, as even the hell didn't want them after the foul acts they had commited when alive. So they lumber, step by step, to Berlin, to report to SS-Reichsfuhrer, the First of Sorcerers of the Third Reich, that they are ready for further service and await new orders :)










6 komentarzy:

  1. Mundury należycie złachane, a eski wymalowane z niezłą precyzją :)
    Niepokoi mnie tylko kolor guzików! Czy one były zielone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były różne w różnych okresach i oddziałach. Stwierdziłem, że metalowe za bardzo by się odcinały, więc zdecydowałem się na feldgrau.

      Usuń
  2. Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zaskakująca zmiana klimatu, jest moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu warto wrzucić coś dla odmiany :)

      Usuń