wtorek, lipca 05, 2016

Halabardnicy Chaosu - całość

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj podsumowanie i zamknięcie tematu oddziału chaotycznych halabardników, czyli zdjęcia grupowe. Jestem z nich zadowolony, pomimo eksperymentów, które robiłem podczas malowania, udało się zachować jednolitość w ramach oddziału i spójność z pozostałymi oddziałami Żelaznej Hordy.

As I announced, today I'd like to sum up and close the topic of Chaos Halberdiers unit. By publishing some group photos. I really like the effect. Despite the experiments I conducted during painting I managed (somehow) to keep the unit unified and fitting to the other parts of the Iron Horde.



23 komentarze:

  1. Genialne płaszcze, świetne futrzane kołnierze (szale :)), wojownicy Chaosu pełną gębą ... niebieskie ostrza też super ale jednak zielone + czerwone w moim odczuciu za bardzo łamią schemat.
    Ogólnie świetnie - w sam raz na kampanię AoS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu - moim zdaniem, żeby uniknąć skojarzeń z konkretną frakcją w chaosie musiałem, tam, gdzie to możliwe, pójść w różnorodność.

      Usuń
  2. A mnie się bardzo podoba, jak różnokolorowe halabardy ożywiają oddział. Szczególnie dobrze widać to na zdjęciu z tyłu :) Jakaś fioletowa by się jeszcze przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś żadna mi nie pasowała do fioletowości. Ale pomysł jest dobry:)

      Usuń
  3. Rodzinka Chaosu w komplecie.Super wyglądają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką rodzinką dobrze wychodzi się wyłącznie na zdjęciach :)

      Usuń
  4. Prezentują się bardzo dobrze. Byliby jeszcze lepsi na kwadratach i regimencie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie:P Idealne czworoboki Chaosu to imho najsłabszy wizualnie aspekt Warhammera. Ale co kto woli :)

      Usuń
    2. Wojownicy chaosu to pół biedy. Ale idealne czworoboki takich demonów tzeentcha na przykład :-)....

      Usuń
  5. Fajny oddział :) Co następne do tej armii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny chorąży, oprócz tego rydwan, olbrzym, czarnoksiężnik, więcej maruderów, mamut i Archaon:)

      Usuń
  6. Również bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Banda dziarskich wojów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okrąglaki robią robotę. Świetnie się na nich prezentują warriorzy. Fajny pomysł z halabardami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Przez produkcję tych halabard zupełnie się wyzbyłem z pudełka z bitsami rąk trzymających drzewce - zużyłem zapasy z marauderów, warriorów, a nawet beastmenów:D Teraz się zastanawiam z czego by tu skonwertować oddział z bronią dwuręczną.

      Usuń
  9. hmm. Jestem pewien że pisałem tu już komentarz a tu nie ma... od tego chaosu widać coś mi się pomieszało. Świetny oddział - wyśmienite płaszcze i podstawki, czysty srebrny do tego schematu idealnie pasuje. Różne kolory broni to żaden problem - pierwsze są fajnie zrobione a po drugie to przecież chaos. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki:) Komentowałeś wpis wcześniej - mogło się pomylić, bo chaośnik do chaośnika podobny ;)

      Usuń
  10. Moim zdaniem wyszli super i po prostu tak jak przystało na Chaos =) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń