piątek, grudnia 01, 2017

Listopad 2017 - podsumowanie

Zacznę sucharem. Liście spadły, nim zdążyłem sobie nazbierać zapasik do zakonserwowania i pocięcia na posypki. A skoro liście spadły, to znaczy, że można z czystym sumieniem uznać listopad za odhaczony! Podsumujmy zatem;)


Listopad, mimo grimdarkowej aury za oknem, blogowo bardzo się udał. Wpisów pojawiło się 9, ale, biorąc pod uwagę zainteresowanie, treść przynajmniej niektórych zrekompensowała mało imponującą sumaryczną liczbę. Po kolei:

Zaczęło się od podsumowania października: Październik 2017 - podsumowanie

Następnie przyszła bomba - moja interpretacja Hellcannona: Hellcannon - armata we własnej osobie!

Po Hellcannonie - pochwaliłem się organkami: Organki - komplet

Dla odmiany po tej całej artyleryi zaprezentowałem ostatniego Brutala: Brutal Chaosu #6

Zaadaptowałem pod AoS dziesięciu ludków z Chronopii: Wojownicy z odzysku czyli recycling Chronopii

Podsumowałem temat Brutali prezentując całą szóstkę w komplecie: Brutale Chaosu - całość

Pomalowałem starego dobrego krasnoluda: Długobrodacz

Dostałem paczkę z zagranicy, której zawartość oceniłem: Recenzja - główki babeczek ze Statuesque Miniatures

I, na koniec, przystąpiłem do Karnawału ulepkowego: Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXXIX - Ulepek


Reasumując, udało mi się zamknąć kilka rozgrzebanych przez długi czas projektów: hellcannon rósł dobre trzy miesiące, brutale kompletowali się półtora roku, organki czekały na pomalowanie po zmyciu starej farby ładnych kilka lat, a zamysł o zagospodarowaniu Chronopiaków sięga jeszcze czasów świetności WFB (realizacja zajęła 12 lat? a może 14?). W każdym razie kupka wstydu się odchudziła:)

Jak listopad na shadow grey wygląda w liczbach? Najpierw tematycznie:
4 posty chaotyczne;
2 posty krasnoludzkie;
1 post ulepkowo-ogólny;
1 recenzja;
1 podsumowanie.

I, na koniec, figurkowo (nowo pomalowane modele):
10xWojak Chaosu z odzysku
1xHellcannon
1xOrganki
1xBrutal
1xLongbeard
Co daje 14 modeli, w tym dwie maszyny zagłady.

Plan na listopad udało się zrealizować prawie w całości. Jest nieźle:)

Dzięki za odwiedziny, komentarze, lajki i tym podobne cuda! Zapraszam w grudniu!

6 komentarzy: