piątek, listopada 10, 2017

Brutal Chaosu #6


Pamiętacie jeszcze moich Brutali Chaosu? Naszpikowanych sterydami wielkoludów z maleńkimi główkami, dla równowagi uzbrojonych w dwa rozmiary za dużą broń? Pytam, bo od czasu, gdy pochwaliłem się brutalem nr 5 minął właśnie okrągły rok. I dzisiaj numer szósty. I ostatni.

Model bazuje na ogrowym obsługancie thundertuska/stonehorna. Złożyłem go w jednej z moim zdaniem ciekawszych opcji, tzn. w wersji odzianej w futro jakiegoś groźnego zwierza i uzbrojonego w długi i szpiczasty piko-harpun. Do drugiej ręki wstawiłem mu tarczę (element z tego samego zestawu co sam ogr). Trochę pokombinowałem z ustawieniem nóg - figurka wyjściowo jest "jeźdźcem" i siedzi na siodle, stąd taki dziwny rozkrok, który jednak w związku z podjętym wysiłkiem chyba udało mi się trochę oddziwnić. Obrazu dopełnia główka chaos warriora w hełmie, na którym zainstalowałem spellcrowowy grzebień:) Wygląda tak:

Do you remember my Chaos Brutes? Steroid-filled giants with small heads and weapons two sizes too big? I'm asking because it's been a year since I presented the brute no. 5. Today - number 6. The last of them.

The model is based on an ogre thundertusk/stonehorn crewman. I built him into one of the most interesting options - he's wearing a fur of some dire beast and carries long and spiky pike-harpoon. For his second hand I gave him a shield (the part left from the same box that the ogre). I realigned his legs - the mini is normally a "rided" and sits on a saddle, so the initial position of his legs was a bit unnatural for a standing model, but I believe it looks much better now. The last feature is a small chaos warrior head with a helmet and a spellcrow crest:) And this is what he looks like:






16 komentarzy:

  1. Konwersja i malowanie jak zawsze pierwsza klasa! Szczególnie pomysł na futro mi się podoba =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Do tygrysich wzorków przekonałem się przy okazji mantikory. Dobry efekt i nie bardzo trudny do osiągnięcia.

      Usuń
  2. Z takim futrem zadałby szyku i w modnej dyskotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! W takim stroju zostajesz automatycznie okrzyknięty padyszachem każdej prywatki:)

      Usuń
  3. Oo fajny bardzo mięśniak! Podoba się również malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, daję znak jakości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość to cecha właściwa jakom, a ten tutaj posturą i masą rzeczywiście przypomina nieco jaka;)

      Usuń
  5. Wielki, silny i zły! Ale do tego przyjemnie kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najbardziej kolorowy chaośnik jakiego mam:)

      Usuń
  6. Świetna konwersja, a to zdjęcie w sepii, idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Thumbnaile w sepii, które zacząłem ostatnio wstawiać, to taki pomysł na ciekawą zajawkę postów. Chyba udany:)

      Usuń
  7. Rok minął od tych miniheadów ? rany ! A ten ludek jest zarąbisty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki! Też trudno mi było uwierzyć, że aż tyle czasu minęło...

      Usuń