środa, listopada 01, 2017

Październik 2017 - podsumowanie

Październik już sobie poszedł, więc go można teraz bezkarnie poobgadywać!


Ubiegły miesiąc zaowocował okrągłą dziesiątką wpisów. A były to, kolejno:

Wrzesień 2017 - podsumowanie - czyli, z grubsza, to co dziś, tylko miesiąc wcześniej

Mitterherbst - Relacja z turnieju Warheim FS - krótka historia o tym, jak to się koyoth na turniej do Katowic wybrał

Garść znaczników - świecuszka i niemiłe niespodzianki jakie sobie na wspomniany turniej przygotowałem

Unboxing - Afterglow Thug - rozpakowywanie i recenzja modelu Osiłka z systemu Afterglow

II Świąteczna Wymiana Figurkowa (gościnnie QuidamCorvus i Maniex) - czyli ogłoszenie parafialne by QC i Maniex

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXXVIII - W przerwie walk - beauty sleep nawet krasnoludowi się przyda :D

Organki - krasnolud z wyciorem -  po długich mękach ogarnąłem drugiego obsługanta organek (organków?)


Afterglow Thug czyli Osiłek - jak już rozpakowałem, to i pomalowałem. Afterglow po raz drugi.


Organki - krasnolud w masce - ostatni z organistów.


Hellcannon - załoga - trzech chadeków, którymi zastąpiłem innych trzech chadeków (w piątek komplet uzupełni moja interpretacja armaty)



Podsumowanie w liczbach. Najpierw posty, a w nich rozstrzał tematyczny dość niechudy:
3 posty - krasnoludy! Dwa z nich - obsługa organek, trzeci - śpioch na FKB
2 posty - Afterglowowy Thug
1 post - Chaos! skonwertowane krasnoludy chaosu
1 post - znaczniki ogólnowarheimowe
1 post - relacja z turnieju
1 post - ogłoszenie
1 post - podsumowanie poprzedniego miesiąca

A  następnie - modele:
3x Krasnolud Chaosu
3x Krasnoludy Niechaosu
1x Osiłek
13x Znacznik

W sumie 7 ludków i 13 znaczników.

Nie zdążyłem skończyć zaplanowanej na wrzesień aktualizacji moich ciężkich analiz taktyk i synergii w grze wojownikami chaosu w AoS. Może się uda w listopadzie. Co się na pewno uda, to dokończenie tematów, które zostały już otwarte: Hellcannona, Organek i... Brutali Chaosu :) I pewnie coś jeszcze.

Dzięki za odwiedziny, komentarze, lajki i udostępnienia. I, jak zwykle, zapraszam w kolejnym miesiącu :)

6 komentarzy: