czwartek, marca 31, 2016

Marzec 2016 - podsumowanie

Marzec dobiega końca, czas zatem na małe podsumowanie.

W mijającym miesiącu opublikowałem na shadow grey 15 postów (niniejsze podsumowanie jest szesnaste), co czyni marzec 2016 najbardziej pracowitym miesiącem w historii bloga (z jednym postem ponad dotychczasowy rekord, który należał do stycznia 2016).

Tematycznie wpisy, podobnie jak w lutym, były zdominowane przez Niepodzielny Chaos (w sumie 6 postów):
Wojownicy Chaosu - cała dziesiątka
Chaos rośnie w siłę!
Chaotyczni grabieżcy #1
Chaotyczni grabieżcy #2
Rycerz Chaosu #1
Rycerz Chaosu #2

Chaośnicy w lśniących zbrojach doczekali się także osobnej podstrony:
AoS: Żelazna Horda

Drugie miejsce w zestawieniu należy do figurek z Talizmana/Magii i miecza, z trzema lub czterema wpisami (w zależności od tego, czy liczyć staroedycyjnego niziołka, czy nie):
Gladiator (Talisman - Magia i miecz)
Druid (Talisman - Magia i miecz)
Amazonka (Talisman - Magia i miecz)
Wesoły niziołek

Jeden wpis, ale za to zawierający aż dziesięć figurek dostał się krasnoludom:
Thunderers - pierwsza dziesiątka

Oprócz tego pochwaliłem się swoją interpretacją Zgrabnej Zosi (Sophie the Succubus), i opisałem swoje wrażenia z testowania dwóch typów kleju: Klej Pattex z pędzelkiem - podsumowanie , Klej UHU Super Glue Gel.

Tradycyjnie, wziąłem udział w kolejnej edycji FKB (tym razem kwatera główna znalazła się na blogu Fantasy w miniaturze), której tematem były znaczniki i fillery. Ulepiłem sześć znaczników, każdy inny:
Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XIX - Znacznik lub Filler.

W sumie miałem okazję zaprezentować:
- 10 krasnoludów
- 5 grabieżców Chaosu
- 2 rycerzy Chaosu
- 1 niziołka z dawnego Talizmana
- 3 figurki z Magii i Miecza
- 1 Zosię
- 6 znaczników
Co daje 22 figurki i 6 artykułów figurkopodobnych.

Dzięki za odwiedzanie bloga, czytanie i komentowanie. Do zobaczenia!

3 komentarze: