czwartek, marca 10, 2016

Chaos rośnie w siłę!


W związku z tym, że moje chaotyczne wojska powoli zyskują jakiś kształt i nabierają liczebności dzisiaj inauguracja nowej, osobnej podstrony poświęconej mojemu póki co skromnemu kontyngentowi wojaków chaosu, którzy docelowo będą stanowili Żelazną Hordę.

Stronka będzie dostępna przez link u góry strony i będą się na niej pojawiały kolejne postacie i oddziały tworzące Hordę. Można się na nią również dostać klikając TEN LINK.

Ponieważ moje krasnoludy również domagają się osobnej podstrony, można się jej w najbliższej przyszłości spodziewać.

Jednocześnie zdecydowałem się na usunięcie podstronki "W kolejce / WIP". Jakoś nie mogę się zmusić, żeby ją regularnie odświeżać, więc jest mocno nieaktualna. Treści, które tam wiszą nie są i nigdy nie były specjalnie interesujące. A jeśli już mam na warsztacie coś ciekawego, to i tak piszę o tym na blogu.

A żeby nie było, że dzisiaj goły tekst, dodaję kilka zdjęć ludków, nad którymi aktualnie pracuję:

 Rycerze Chaosu. Dwóch z nich już wprawdzie się na blogu pojawiło, ale po zmianach, które im funduję, nie będzie łatwo ich poznać ;) Ten sam schemat kolorów, co w przypadku wojowników, broń pokolorowana na magicznie, podstawki skałkowo-korkowo pustynne.


Marauderzy. Oj, tutaj to mam roboty, a roboty, bo w związku z tym, że zwykli marauderzy mają mało zachęcającą aparycję, zdecydowałem się zrobić cały oddział z nowych, ładnych bloodreaversów. Wycinam symbole Khorne'a, łatam dziury green stuffem, podmieniam broń, głowy, czasem kończyny. Dzieje się:) Jak dotąd wykorzystałem części bloodreaversów, aktualnych chaos warriorów, chaos warriorów z V edycji, marauderów pieszych, marauderów konnych, beastmenów, szkieletów i imperialnych rycerzy. Chyba to tyle. Kwadratowe podstawki są tymczasowe - po pomalowaniu przestawię całą dwudziestkę na okrągłe 32mm.



10 komentarzy:

  1. Mareaversi zapowiadają się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozacko się zapowiadają a nadchodząca ekipa wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że efekt będzie wart czekania. Niestety malowanie nie idzie mi za szybko. Różnorodność jest naprawdę spora i doszło do tego, że każdy marauder i knight są malowani indywidualnie - tylko podstawowe kolory mogę nakładać taśmowo.

      Usuń
  3. Przepiękne malowanie klimatycznych figsów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło dostać taką pochwałę:) Dzięki:)

      Usuń
  4. Zapowiada się naprawdę uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć oczom smacznego ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja, w każdym razie, dołożę starań, żeby rzeczywiście było :)

      Usuń