wtorek, sierpnia 22, 2017

Warheim - Wybraniec Nurgla

Dzisiaj z lekka odgrzewany kotlet, bo Wybrańcem, szefem mojej warheimowej drużyny zrobiłem figurkę pomalowaną już jakiś czas temu - nurglowego lorda (któremu dałem wtedy na imię Ospazjan Strup). Dlaczego tak? Otóż przygotowałem sobie idealny model Wybrańca Chaosu, ale ze względu na swoje gabaryty nijak nie dałem rady go zmieścić na kwadratowej podstawce 25mm. Sprawdzając różne podstawki dobrałem do niego w końcu pasującą - okrągłą 50mm, więc sporo większą i mocno nie pasującą do warheimowych charakterystyk. I wtedy w sukurs przyszedł stary, dobry Ospazjan, którego roboczo przebazowałem na kwadraciaka. A Wybraniec, który ostatecznie nie został Wybrańcem pojawi się za jakiś czas (jeszcze się nie wziąłem za malowanie), najpewniej jako Harbinger.

Today I'm making a salad out of old lettuce. For the Chosen, leader of my Warheim warband, I nominated a miniature I had painted a while ago. A Nurgle lord (the one I had named Ospazjan Strup - an English equivalent would be something like Bubonicus Scab). Why so? I prepared a perfect Chosen model, well, almost perfect, because it was too big to fit onto a square 25mm base. Checking different base sizes I chose a fitting one. Round 50mm. Much bigger and even more inadequate in terms of Warheim rules. And that was the moment when good old Ospazjan came in and got a temporary square base. And the Chosen who did not got the Chosen job (and who has not been painted yet) will appear in some time, most likely as a Harbinger.







14 komentarzy:

  1. Kawał bydlaka. Rdza pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być kawałem bydlaka, w końcu to szef nurglowców :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że rosochy nie są odzwierciedleniem stanu jego umysłu. Ani stosunków rodzinnych ;)

      Usuń
  3. Osiągasz wyżyny kunsztu w nurglowym malowaniu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi o niebo lepiej niż "specjalizujesz się w rdzy i kupie" :D

      Usuń
  4. Wypraniec powinno być ;-) tyle plam, że wyprać by się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Konwerujesz zawodowo, ale malowanie nurglowców (oraz zdjęcia) to mistrzostwo, nadają się na stronę CMON.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ocenę "fit for tabletop" pewnie bym mógł liczyć ;)

      Usuń
  6. Piękny zgniłek, mam nadzieję zobaczyć na żywo we wrześniu. Bardzo ładnie wyszła etykieta na rancie podstawki.

    OdpowiedzUsuń