piątek, stycznia 26, 2018

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XLI - Skarb

To był naprawdę ciężki tydzień. Tak ciężki, że wtorkowy wpis pojawia się dopiero w piątek. A jest to wpis karnawałowy! Admirałem czterdziestej pierwszej edycji FKB jest Kapitan Hak, znany z bloga Hakostwo. A temat to "skarb!".


Wprawdzie nie planowałem żadnych skarbopodobnych tworów, ale karnawał zobowiązuje, więc zagryzłem zęby i postanowiłem poeksperymentować. W ramach prób wykorzystałem zajumane z warsztatu Oli klejnociki, kawałek gałązki, gąbki, korek, piasek i trawę. Do tego wikol, super glue i klej z brokatem:D Z tego wszystkiego ulepiłem... hmmm... znacznik wielkich brylantów porozrzucanych w lesie. Trochę dziwne, ale może się kiedyś przyda;)






7 komentarzy:

  1. "Nienawidzę drzew. Są jak elfy. Sprawiają, że mam ochotę rąbać je moim toporem."
    Gotrek Gurnisson (nie pamiętam już, z której książki to cytat)

    A tak na serio. Bardzo zacne drzewko, sam bym chciał takie w lesie napotkać (a może nie tyle samo drzewko, co to, co pod nim) :D.

    Cóż to jest za "gąbka", czy insza posypka, zastosowana jako listowie?

    Raz jeszcze dziękuję za bardzo fajny wpis i udział w FKB! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Co do tej posypki, to, o ile się nie mylę, jest to to: http://materialy-modelarskie.pl/pl/p/KRZACZKI-KRZEWY-PREMIUM-Oliwkowe/285

      Usuń
  2. Jeśli jednorożec rzyga tęczą, to czy sra diamentami? ;)

    Fajny pomysł i realizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dobry pomysł - jest to znacznik jednorożcowych bobków! :D

      Usuń
  3. Z całej tej konstrukcji najbardziej do mnie przemawia część roślinno - leśna. Wyszła bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli roślinność do Ciebie przemawia, to wiedz, że coś się dzieje ;)

      Usuń
  4. Diamentowe drzewko,świetna praca!:-)

    OdpowiedzUsuń