środa, stycznia 31, 2018

Styczeń 2018 - podsumowanie

Styczeń dobiega końca, czas na inwentaryzację ;)


Mijający miesiąc zaowocował dziewięcioma wpisami, wliczając ten. Były to, kolejno:

Podsumowanie roku 2017 - tytuł chyba mówi sam za siebie;)


Następnie kontynuowałem rozpoczętą jeszcze w 2017 walkę z ekipą nurglaków. Szczęśliwym finałem były zdjęcia rodzinne obu oddziałków:


Poxwalkers - następna drużyna #4-5
Poxwalkers - następna drużyna #6-7
Poxwalkers - następna drużyna #8-10
Poxwalkers - następna drużyna w całości

Zrecenzowałem citadelowy uchwyt do figurek, a raczej do podstawek:)


Citadel Painting Handle - krótka recenzja

Wziąłem udział w czterdziestej pierwszej edycji karnawału (dowodzonej przez Kpt. Haka):

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XLI - Skarb

A na koniec rozpakowałem pudełko Chaos Spawn i zaprezentowałem pierwszego stwora, który się z niego wyłonił:


Chaos Spawn #1 + kilka słów o zawartości pudełka

Łącznie na shadow grey pochwaliłem się 8 nowo pomalowanymi ludkami i 1 dziwnym znacznikiem. Spośród rzeczonych ludków można było naliczyć 7 poxwalkerów i 1 spawna.

No i tyle. Dzięki za odwiedziny, komentarze, lajki i udostępnienia ;) Do zobaczenia w lutym!

4 komentarze: