poniedziałek, sierpnia 31, 2020

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LXXII - Okaz zdrowia

Przyjemność poprowadzenia siedemdziesiątej drugiej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego trafiła się Bahiorowi - autorowi bloga The Dark Oak. A zaproponowany temat brzmi "Okaz zdrowia" (o tutaj można sobie osobiście sprawdzić, jeśli ktoś nie wierzy). 

 

O ile pierwszy pomysł, jaki mi się nasunął, to był kolejny krasnoludzki miłośnik trunków (bo w końcu przy pewnym stężeniu alkoholu nawet koronawirus takiemu niestraszny), tak ostatecznie postanowiłem podejść do jego realizacji z pewną dozą przekory. Doza okazała się nielicha - stwierdziłem, że jest przecież taka wesoła czeredka, co to żadnej zarazy się nie boi - ludkowie Nurgle'a! Po szybkiej inwentaryzacji czekających na złożenie i pomalowanie ludków wybrałem Maggoth Lorda. Taki okaz zdrowia - inaczej:)

Ze względu na własne widzimisię złożyłem go w wersji Orghotts Daemonspew z jednym odstępstwem - podmieniłem cienki i prawdopodobnie kruchy język paskudy, na której to imć Orghotts siedzi wierzchem, na bardziej masywny. Do malowania użyłem wyłącznie pędzla, choć kusiło mnie, by do zrobienia przejść między poszczególnymi kolorami użyć aerografu - ostatecznie upał i związana z nim duża szybkość wysychania farby odwiodły mnie od tego. Efekty na zdjęciach poniżej.








8 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata! Super przejścia, świetne metaliki. Robi piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o Panie, ale dowaliłeś do pieca. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blanche'owy styl i wykonanie. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Panie, toś mnie skomplementował:D Styl a la Blanche to właśnie coś, do czego chcę dążyć przy co bardziej kolczasto-paskudnych ludkach.

      Usuń
  4. U la la, ale kosmos. Piękny Panie! Polemizowałbym z okazem zdrowia co prawda l, ale w sumie byle grypa się go nie ima :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre. Należycie ziarnisty metal, chorobliwe żółtozielenie, ładnie pocieniowane kościste kolce i dobra podmianka jęzora. Brawo.

    OdpowiedzUsuń