niedziela, marca 31, 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy, ed. CXV: Masowa produkcja

 

Godarzem 115 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest Bahior, autor bloga The Dark Oak. A hasło przewodnie na marzec 2024 brzmi "Masowa produkcja" (link do inauguracyjnego wpisu).


Akurat miałem na podorędziu coś, co pasowało do zadanego tematu - "masowa produkcja" kojarzy mi się z czasami monopozowych plastikowych figurek do warhammera. Całe regimenty klonów, niejednokrotnie identycznie malowanych... No to pomalowałem sobie, ot tak, na szybko i bez napinki, takiego klona - klasycznego krasnoluda-baryłkę :) Pozostawiłem go z "półgołą" podstawką, bo jeszcze nie bardzo mam pomysł, do jakiej jednostki go wcielić. Ale co się odwlecze...






2 komentarze:

  1. Aż się łezka w oku kręci za tamtymi czasami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio z żoną i dziećmi malowałem właśnie te "klony" (może niebawem pojawią się na blogu, tylko nie mogę póki co znaleźć do nich tarcz.

    Po latach maluje się je całkiem przyjemnie, choć jako oddział IMO raziły monotonnością już w czasach wydania.

    Zgrabnie go pomalowałeś i wpisuje się w temat FKB!

    OdpowiedzUsuń