czwartek, lutego 29, 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy, ed. CXIV: Broda

FKB, odsłona 114! Gospodarz, Kapitan Hak, zaproponował temat miesiąca, a brzmi on "Broda". O tutaj jest na to dowód;)

Oj, trafił z tym tematem szanowny Kapitan. Zupełnie, jakby wiedział, jak wielką krasnoludzką kupkę wstydu mam do pomalowania:D Z rzeczonej kupki wybrałem krasnoludzkiego metalowego Zabójcę Gigantów. Wzór ludka, nad którym zdarzyło mi się pracować już bodaj ze cztery razy, ale, jako że zacnym jest, nie znudził mi się ani ani. Panopek leżakował długo, ale się w końcu doczekał i trafił na warsztat. A że brodę ma długaśną i węzłowatą, pasuje do zadanego motywu jak ulał.







8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Slayerzy z gaciami w paski mają +10 do wszystkiego!

      Usuń
    2. Gacie w paski równie ważne jak czub na głowie! ;)

      Usuń
    3. Pełna podpinka, że tak klasyka zacytuje!

      Usuń
  2. Wdzięczne są modele, na których tylko skóra, portki i włochy. Pasy splendor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy Slayer na plus. A, że ma gacie w paski to na ++ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielce zacny krasnolud z słuszną brodą i portkami (pasowałby na ewentualny przyszły temat FKB "Spodnie") - klasyczna figurka w bardzo ładnym malowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Tak sobie właśnie pomyślałem, że Twój Zabójca Gigantów jest niechybnie odpowiedzią na mojego giganta w tej edycji FKB!

      Usuń