środa, stycznia 31, 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy, ed. CXIII: Rok Przestępny - wpis karnawałowy

 

Figurkowy Karnawał Blogowy, odsłona sto trzynasta! Autorem tematu stycznia jestem ja sam, a brzmi on "Rok Przestępny" (o tutaj można sobie obejrzeć posta inauguracyjnego).


Wprawdzie sugerowałem kilka możliwości interpretacji tematu, głównie związanych z kalendarzem, czasem i zagadnieniami pokrewnymi, jednak w swojej pracy karnawałowej postanowiłem pójść w zupełnie inną stronę i bazować na podobieństwie słów "przestępny" i "przestępczy". W związku z tym moja propozycja to przykład generycznego wręcz przestępcy - Złodziej z Talizmana :)

P.S. Dzisiaj ostatni dzień miesiąca i wpis karnawałowy, jutro zaś, pierwszego lutego, podsumowanie dobiegającej końca edycji FKB.






 

6 komentarzy:

  1. O jaki śmieszny! Nie wiem, czy pamiętam złodzieja z talizmańskich czasów. Z którego on dodatku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby jakieś wybory przegrał i czym prędzej chyżo oddala się z tym co mu jeszcze w łapach zostało?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda, szczerze powiedziawszy, jak z "gangu etnicznego". Czy to poprawne politycznie 🤪?

    OdpowiedzUsuń