niedziela, listopada 29, 2020

Figurkowy Kabaret Blogowy - ed. LXXV - Nim wstanie dzień (2)

Zaproponowany przeze mnie temat 75 edycji FKB brzmi "Nim wstanie dzień". W ramach tegoż tematu postanowiłem postawić na wprawkę w OSL. W końcu zanim wstanie dzień jest noc, nocą jest ciemno, a jak jest ciemno, to warto sobie czymś poświecić.

OSL najłatwiejszą techniką nie jest, szczególnie, gdy ktoś, jak tym razem w moim przypadku, decyduje się na paćkanie pędzlem. Widzę u siebie pewne postępy w tej dziedzinie, ale jeszcze sporo pracy przede mną. Wyniki poniżej.

Dodam jeszcze, że jako obiekt ćwiczeń wybrałem modele do Frostgrave z podmienionymi główkami (Statuesque Miniatures) i psem (Farmyard Animals z Warlord Games). 











11 komentarzy:

  1. Myślałem, że tych roztropnych panien było 5? Ponadto, patrząc po uzbrojeniu Pan Młody chyba nie będzie miał lekko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie niepokoi, że źródło światła wydaje się ciemniejsze niż rzucane światło, ale poza tym berdzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dziś, czytając na emailu komentarz potsiata zauważyłem, że w tytule posta jest Figurkowy Kabaret Blogowy. :D

      Usuń
    2. Źródło światła jest rozjaśnianie do bieli, a plamy światła do żółtego. Może na zdjęciach coś nie wyszło. A z tym kabaretem, to podejrzewam ingerencję obcych agentów, przecież bym się tak nie pomylił:D

      Usuń
    3. Kabaret, karnawał... co za różnica, skoro blogosfera umiera! ;)

      Usuń
    4. No to co, że umiera. Stary Świat umierał i umierał dobre 40 lat zanim faktycznie się rozleciał, a i to nie do końca ;) Róbmy swoje, póki nam to sprawia jakąś przyjemność, a na innych się nie oglądajmy, ot co! :)

      Usuń
    5. Nie no wiem, tylko dawno tego nie pisałem. A Bahior mi o tej sekwencji przypomniał ostatnio. ;)

      Usuń