sobota, czerwca 29, 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LVIII - Horda


FKB nr 58. Dyrygowanie karnawałem w tym miesiącu przypadło Kamilowi z bloga Zielony Skaven. A tematem, co w przypadku skavenów nie powinno chyba nikogo zdziwić, jest horda.


Maluję ostatnimi czasy raczej rzadko, a jeśli już, to biorę na warsztat po jednym ludku. Dwa-trzy to już święto lasu. W związku z tym z początku byłem w kropce. Bo gdzie tu hordy szukać? Na szczęście wybawiły mnie z opresji moje dotąd niepomalowane klasyczne chowańce Chaosu - małe toto, wredne, ale chociaż jak już łazi to dychami. I maluje się przyjemnie:) Z pełnej dychy wyrobiłem się z pomalowaniem siódemki i dziś tę siódemkę prezentuję.

 










3 komentarze:

  1. Zazdroszczę kolekcji, mnie zawsze najbardziej podobał się mikro rycerz z mieczem na ramieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo, a oprócz niego jeszcze minismok i Orko :D

      Usuń
  2. Orko jest moim wyborem. Świetne ludziki!

    OdpowiedzUsuń