czwartek, września 28, 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXXVII - Ahoj marynarzu!

Co to byłby za miesiąc bez udziału w FKB? Niepełny jakiś! No to, żeby nie było wstydu, dzisiaj wpis w ramach kolejnej edycji.

 
Trzydziesta siódma odsłona FKB znalazła wodzireja w osobie Manieksa z Maniexite. Choć może lepiej zamiast "wodzireja" powinienem napisać "sternika", bo Maniek uderzył w tony marynistyczne. Wprawdzie mam dwa rozgrzebane projekty okrętowe, ale chcąc się wyrobić z drużyną na turniej Warheim zakończenie któregoś z nich nie wchodzi raczej w grę. Jeśli nie okręt w takim razie, to ktoś z załogi! I to nie byle kto, bo sam dowódca. I to nie byle jaki, bo admirał! Kharadroniasty opancerzony krasnal pływający po podniebnych akwenach :)

Jaki jest - każdy widzi. W związku z tym, że to jegomość ciężko opancerzony, zdecydowałem się na barwy metaliczne. W sumie rozważałem jeszcze opcję kościanobiałą, ale jakoś mi to nie grało. Do srebra i złota doszły akcenty morsko-niebieskie i żółto czarne przewody. Dla ożywienia całości podmieniłem mu głowę na jedną z żyrokopterowych. No i tyle. Nie mam jeszcze koncepcji podstawek dla moich steampunkowych kraśków, więc póki co Pan Admirał stoi sobie na ciemnoszarym, kamienistym gruncie. Możliwe, że to się jeszcze zmieni.








10 komentarzy:

  1. Hmmm... Figurka całkiem niezła, ale trudno zrobić z tą rzeźbą coś, co sprawiłoby, że chwyta mnie za serce. To nie to, co Nurgle... Niemniej jednak doceniam pomalowanie wnętrza kołnierza - wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźmy sobie, że to Squat ;)

      Usuń
    2. Nadal nie zadziałało. Spróbuję wersji ze Scarlett Johansson.

      Usuń
    3. Huhu, to kolega ma bujną wyobraźnię :D

      Usuń
  2. Malowanie bardzo porządne. Ale gdybyś nie napisał, że to krasnolud, pomyślałabym, że to jakiś golem udający krasnoluda ;) (to może mi się w sumie kiedyś przydać do KZ - sprzedają to gdzieś na sztuki? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedają:) Słowa kluczowe: Kharadron Overlords, ten konkretny to Arkanaut Admiral.

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na podstawkę - taka subtelna i nie rzucająca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z całą pewnością można o niej powiedzieć, to to, że nie odwraca uwagi od figurki ;)

      Usuń
  4. No nie wpadłem aby Kharadrończyków brać do tego tematu FKB ;) A tak myślałem co by tu dać co dać ? A toż to przecież podniebni marynarze ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam Maniex pisał, że nawet Space Marines się łapią - doszedłem do wniosku, że skoro kosmiczne ludki mogą być, to czemu nie powietrzne? :D

      Usuń